RIDELEIR 2024

Rideleirene hos Nordreisa Rideklubb er for alle nivåer fra 8 år og oppover. Det er plass til 10 elever på hver leir.

Overnattings leirene starter søndag kveld med oppmøte på Nordreisa hestesenter mellom kl. 18 og 19. Leirene avsluttes på fredag kl 14.
Elevene deles inn i grupper etter ferdighetsnivå. Det blir en uke med masse ridning, hestestell, stallarbeid, forskjellige kveldsaktiviteter og hvis været tillater det så blir det bading også.
Vi har mange forskjellige hester og ponnier, men fellesnevneren er at de er alle veldig søte og snille. Det er lagt opp til 2 ridetimer om dagen, vi spiser felles frokost, lunsj, middag og kveldsmat. Det er selvfølgelig mulig å spise imellom også om sulten skulle melde seg.
Vi drar på butikken en ettermiddag i løpet av uka, hvor de kan kjøpe seg litt godteri eller annet de måtte ønske. Så send med de litt lommepenger.

Pakkeliste:
- Klær og sko til varme dager
- Klær og sko til kalde dager
- Klær og sko til våte dager
- Toalettsaker
- Håndduk
- Skifte klær
- Sko/støvler til å ri med (har du ikke ridestøvler eller ridesko, så er det tilstrekkelig med vanlige sko med liten hæl)
- Ridebukser (evnt. annen bukse uten mye sømmer som kan gi gnag)
- Hjelm og sikkerhetsvest (kan lånes ved behov)
- Sengetøy, dyne og pute eller sovepose (madrasser har vi)
- Overnatting på hems/klubbrom

Vi har stort fint klubbrom med kjøkken og spiseplasser.

Påmelding med navn, alder, foresatte, tlf.nr og rideleiruke på mail til: nordreisa.rideklubb@hotmail.com husk også eventuelle ting som må taes hensyn til; allergier, intoleranse eller lignende.

Pris:
Rideleir med ovarnatting: 4350,-
Dagsrideleir: 3200,-
Påmelding er bindende.

Uke: 26 leir med overnatting (fullt)

Uke 27 leir med overnatting (fullt)

Uke 28 leir med overnatting (fullt)

Uke 32 Dagsleir. (fullt) Fra 08.00-15.00 mandag t.o.m fredag. Samme opplegg som de med overnatting, minus kveldsaktivitet og middag. Elevne må ha spist frokost før de kommer, lunsj får de servert her.

.

Påmelding til nordreisa.rideklubb@hotmail.com
I påmeldingen må det stå hva du vil ri, kontaktinfo, om du trenger oppstalling, om du skal bo på klubbrommet og hvordan mail faktura skal sendes til.