SATSINGSGRUPPE FOR AKTIVE RYTTERE

alt

Styret i Nordreisa Rideklubb har gleden av å presentere satsingsgruppa for våre aktive ryttere og kusker.

Vi ønsker å fremme hestesporten, og støtte våre aktive ryttere og kusker slik at de kommer seg på treninger og stevner.  

 

 

 

Hvordan bli med.

Medlemsavgift på kr 200,- må betales til konto 4740.57.78625.

Innbetalingen merkes med navn "medlemsavgift satsingsgruppa".

Feks: "Elisabeth Nilsen medlemsavgift satsingsgruppa"

Send mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen med navn, adresse, fødsels år, telefon nummer og e-post adresse, samt navn og telefon nummer til foresatte for de under 18 år.

 

 

Hva  får du som aktivt medlem?

Hver satsende rytter/kusk som melder seg inn i gruppa vil kunne søke om inntil kr 600,- per trening, inntil 4 ganger i året. Treninga må altså være betalt på forhånd, og det må sendes en kort søknad på et par setninger til underskrivende.

Denne summen er i første omgang, da vi må se an økonomi og interessen for gruppa.

I tillegg planlegger vi slik at vi får kjørt ut noen ekvipasjer på et utvalg av stevner hvert år, og det vil etter hvert bli mulighet om å søke kompensasjon for kjøring til stevner.

 

Innsamling av penger

Alle aktive ryttere/kusker må i første omgang samle inn penger fram mot sommeren, og det beløpet som blir samlet inn vil fordobles med inntil kr 20.000,- etter Hesteleiken 2015.

Det vil si at om vi klarer å samle inn kr 10.000,- får vi samme beløp hos styret, altså kr 20.000,- til sammen.

Klarer vi derimot å samle inn kr 20.000,- får vi også akkurat dette beløpet, og sitter til slutt igjen med kr 40.000,-

Så snart vi har litt kapital vil det være store muligheter for nytt styrevedtak angående øking på tildeling av midler.

Dette vil også vi som medlemmer i gruppa kunne være med på å bestemme.

 

Foreldre/foresatte

Foreldre og foresatte til de under 18 år må bekrefte at de er villige til å delta noe på våre innsamlinger, blandt annet slikt som loppemarkeder, hjelpe til med kjøring på flaskeinnsamlinger ol. Etter at vi har mottatt mail for innmeleding i gruppa vil vi sende ut melding til de som er satt opp som ansvalig person for å få dette bekreftet.

 

Møte 14. februar - Utsatt til 21/2 kl 14. Se egen artikkel.

14. februar kl. 12.00 på klubbrommet blir det et møte med alle som ønsker det. Her vil det bli gitt informasjon om videre prosess, dere kan spørre spørsmål om det dere lurer på, og vi kan sette i gang planlegging av innsamling av penger.

Vi ønsker stallgjengen, styret, foreldre og foresatte, oppstallører og alle andre som ser nytten i en slik gruppe velkommen til oppstartsmøte J

 

Da setter vi i gang

Da er det bare for dere der ute å få i gang de små grå på hvordan vi kan samle inn penger frem over, kom gjerne med forslag. Gruppa baserer seg mye på frivillig arbeid, og vi trenger derfor at de som ønsker å være med, også er villige til å dra i gang og hjelpe til under alle innsamlinger. Dette er et must.

 

 

 

Administrerende leder

Elisabeth Nilsen

Tlf. 976 31 400

Normal 0 21 false false false NO-BOK JA X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Vanlig tabell"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:Cambria; mso-ascii-font-family:Cambria; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Cambria; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

 
Søk i nettsiden
Besøkende
Vi har 11 gjester her nå
Logg inn
Her kan du logge inn, eller skaffe deg brukerkonto dersom du ikke allerede er registrert!